Uvjeti poslovanja i korištenja (dalje „Uvjeti“) podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14., 110/15., 14/19.)

Informacije o obrtu

NAZIV: Trgovački obrt Ami Shop

ADRESA: Zelena 65, HR-32000 Vukovar

OIB: 83037682656

IBAN: HR7524840081135026166 Raiffeisen bank

VLASNIK: Vedrana Matanović

Adresa elektroničke pošte: info@ami-shop.hr

Info telefon:  091 151 40 61

Uvjeti se primjenjuju na sve kupoprodajne ugovore od dana naznačenog na istima.

OPĆE ODREDBE

U ovim uvjetima prodaje se koriste slijedeći pojmovi i značenja istih:

Prodavatelj je Ami Shop, obrt za trgovinu.

Korisnik je svaka fizička ili pravna osoba koja pristupa sadržaju stranice,  i/ili koristi uslugu Internet trgovine. Obuhvaća Posjetitelje i Kupce. Kupac je svaka registrirana ili neregistrirana pravna ili fizička osoba starija od 18 godina koja odabere najmanje jedan proizvod sa web mjesta, ubaci ga/ih u košaricu, pošalje narudžbu prodavatelju i izvrši plaćanje.
Posjetitelj je svaka registrirana ili neregistrirana fizička ili pravna osoba koja pristupa sadržaju web mjesta, tj. osoba koja ne koristi usluge kupovine na web mjestu.

Podatci za prijavu su korisničko ime i lozinka koju korisnik definira prilikom registracije na web mjesto. Svaki Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti Podataka za prijavu.
Web mjesto Prodavatelja se odnosi na Internet stranice www.ami-shop.hr

Prodavatelj stavlja na raspolaganje ove Uvjete Korisnicima web mjesta Prodavatelja te ih upućuje da se obvezno detaljno upoznaju s istima prije korištenja web mjesta Prodavatelja u svrhu korištenja i/ili kupovine na web mjestu. Pravo korištenja web mjesta je osobno pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge korisnike (fizičke ili pravne osobe) niti je ovlašten za registraciju i prijavljivanje drugih korisnika (fizičke ili pravne osobe). Korisnik shvaća da Prodavatelj nije odgovoran za neovlašteno korištenje i nastale troškove dijeljenjem podataka za prijavu od strane korisnika te prihvaća odgovornost za sve aktivnosti koje se izvedu koristeći njegovo korisničko ime i lozinku. Kada Korisnik posjeti web mjesto, pošalje poruku elektroničkom poštom (e-poštom), pristaje na elektronsku komunikaciju s Prodavateljem, čime Korisnik izričito pristaje na sva pravila, upozorenja, obavijesti i ostale poruke putem kojih Prodavatelj komunicira s Korisnikom. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakav sadržaj koji Korisnik može postaviti na web mjestu, uključujući recenzije i ocjene proizvoda te komentare i mišljenja o proizvodima i uslugama. Korisnik shvaća da su navedeni oblici komunikacije postavljeni na web mjestu Prodavatelja javni, a ne privatne prirode stoga djelatnici Prodavatelja mogu nadzirati i pregledati sve navedene oblike komunikacije bez njihovog znanja ili dopuštenja. Prodavatelj može u bilo kojem trenutku ukloniti bilo koji sadržaj koji Korisnici postavljaju ako zaključi da je neprikladan, uvredljiv, protuzakonit, ugrožavajući, klevetnički, koji narušava ili ugrožava privatnost, vulgaran, opscen ili na drugi način nepoželjan u odmjerenoj komunikaciji te sadrži oglašavanje proizvoda i usluga trećih strana. Korisnik ne smije koristiti ovu Internetsku stranicu za oglašavanje ili izvođenje bilo kakve komercijalne, vjerske, političke, ili nekomercijalne promidžbe. Prodavatelj može raskinuti poslovni odnos s bilo kojim svojim Korisnikom u bilo kojem trenutku. Prodavatelj zadržava pravo trenutno ukinuti korisničke račune Korisnika u slučaju bilo kakvog ponašanja Korisnika koje Prodavatelj, prema svojoj diskrecijskoj ocjeni, smatra neprihvatljivim, kao i u svakom slučaju nepoštivanja Uvjeta od strane Korisnika. Prodavatelj ulaže napore da web mjesto održi u ispravnom i sigurnom stanju. Korisnik treba prijaviti bilo kakve probleme i zloupotrebe, uvredljive sadržaje i povrede ovih i ostalih pravila i uvjeta.

Korisnik shvaća da zbog događaja koje su izvan kontrole Prodavatelja može doći do prekida usluge te da pristup stanicama ponekad može biti privremeno nedostupan ili isključen.

Stranice web mjesta su vlasništvo Prodavatelja koji zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti bilo koji dio Uvjeta i ostalih odredbi na web mjestu, uključujući sadržaj web mjesta, vrijeme dostupnosti te mogućnost registracije i/ili prijave na web mjesto.

Sav sadržaj web mjesta – tekst, grafički sadržaji, zaštitni znakovi, ikone, audio i video zapisi, digitalna preuzimanja, softverski paketi te ostali sadržaji, su u vlasništvu Prodavatelja ili se koriste uz izričito odobrenje nositelja autorskog prava i zaštićeni su domaćim i međunarodnim propisima o zaštiti autorskog i srodnih prava odnosno prava industrijskog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba predstavlja povredu propisa o zaštiti prava intelektualnog vlasništva. Svako neovlašteno kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, povezivanje ili mijenjanje na drugi način bez izričitog pismenog odobrenja Prodavatelja strogo je zabranjeno! Ako Korisnik osnovano smatra da je njegovo djelo kopirano ili autorsko pravo povrijeđeno, mora odmah obavijestiti Prodavatelja.

Svi proizvodi, usluge i ostali artikli na Internet stranici su vlasništvo Prodavatelja. Kod ugovora o kupoprodaji, rizik slučajne propasti ili oštećenja uređaja prelazi na Kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on navede, a koja nije prijevoznik, uređaj predan u posjed.

Prodavatelj nije odgovoran za točnost ili pouzdanost bilo kojeg mišljenja, savjeta, ili izjave koju nisu objavili djelatnici Prodavatelja, odnosno koje objavljuju Korisnici. Ni pod kojim uvjetima Prodavatelj neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu tim što se Korisnik oslonio na informacije drugih Korisnika dobivene putem web mjesta prodavatelja ili bilo koje druge treće strane. Na Korisniku leži sva odgovornost ocijeniti točnost, kompletnost ili korisnost bilo koje informacije, mišljenja, stava, savjeta ili drugog sadržaja koji objavljuju drugi Korisnici web mjesta.

Prodavatelj osim isključenja Korisnika koji ne poštuju ovdje navedene Uvjete i ostala pravila važeća na Internet stranici može zahtijevati naknadu sve štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na izgubljenu dobit koju Prodavatelj trpi zbog nepoštivanja ovih Uvjeta.

CIJENA I UVJETI PRODAJE

Prodavatelj se obvezuje na jasan i vidljiv način iskazati iznos maloprodajne cijene proizvoda sukladno čl.7 Zakona o zaštiti potrošača. Sve iskazane cijene su u hrvatskim kunama (HRK) i uključuju porez na dodatnu vrijednost – PDV. U cijenu nije uključen trošak dostave. Cijena robe je utvrđena za svaki proizvod posebno. Proces postavljanja cijene na web mjesto Prodavatelja podložan je višestrukim kontrolama. Bez obzira na to, postoji mogućnost greške zbog ljudskog faktora. Ove situacije su izvanredne te će u tom slučaju Prodavatelj o greški i nemogućnosti isporuke po pogrešnoj cijeni obavijestiti Korisnika.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe pojedinog proizvoda.

Prodavatelj nastoji dati što bolji opis i sliku proizvoda, no nije moguće jamčiti da su svi podatci i slike u potpunosti točne. Slike proizvoda su informacijske prirode.

Prodavatelj ne može u potpunosti garantirati raspoloživost proizvoda ponuđenih u Internet trgovini. U slučaju da naručeni proizvod više nije raspoloživ, Prodavatelj može raskinuti ugovor i izvršiti povrat novca ili, u dogovoru s kupcem, isporučiti zamjenski proizvod.

Kupnja i dostava

OSNOVNO:

  1. minimalan iznos naruđbe iznosi 4,00 eur
  2. plaćanje vršite virmanom, e-bankingom ili prilikom dostave gotovinom
  3. dostava u cijeloj RH: u kontinentalnoj Hrvatskoj unutar 2-3 radnih dana, a na otocima prema rasporedu dostave (cijena dostave za otoke i Dubrovačku županiju se razlikuje od standardne cijene dostave).
  4. Dostavu vrši dostavna služba Dpd, Overseas ili GLS . Cijena dostave ovisi o težini pakiranja.
  5. Maksimalna težina paketa ne smije prelaziti 28 kg. Pri plaćanju direktnom bankovnom transakcijom bit ćete obavješteni o cijeni poštarine.
  6. Dostavu na otoke vrši dostavna služba Gls

Poštarina:  

Paket od 100g do 1,99 kg – već od 5,30€

Paket od 2 kg do 4,99 kg – već od 5,90€

Paket od 5 kg do 9,99 kg – već od 6,90€

Paket od 10 kg do 14,99 kg – već od 7,40€

Paket od 15 kg do 19,99 kg – već od 7,90€

Paket od 20 kg do 29,99 kg – već od 8,40€

od 30 kg do 800 kg paletna dostava , cijena na upit

Cijene važe za dostavnu službu GLS , ostale dostavne službe možete izračunati u košarici.

Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske.

Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje.

Narudžba

Putem Internet trgovine omogućujemo Vam kupnju većine proizvoda. Kod proizvoda koji u nazivu sadrže dodatak „razne boje“, „razni oblici“, „razni likovi“, „razni okusi“, „razne veličine“ i slično nije moguće naručiti specifično obilježje (npr. točno određenu boju ili oblik proizvoda), te je slika koja ilustrira takav proizvod samo informativna. Minimalni iznos narudžbe je 25,00 kn (ne uključujući trošak dostave). Po završetku procesa kupovine, dobit ćete potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupnju. U slučaju da iznimno nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda iz bilo kojeg razloga, kontaktirat ćemo Vas telefonski ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda. Sve cijene u Internet katalogu su izražene u kunama (HRK) sa uključenim PDV-om.

Plaćanje

Općom uplatnicom, bankovnom doznakom (virman) i e-bankingom, pri čemu će tako plaćene narudžbe biti isporučene kada uplata postane vidljiva.
Pouzećem: gotovinski dostavljaču. Kod plaćanja pouzećem prije isporuke nazvati ćemo Vas za telefonsku potvrdu narudžbe.

Dostava

Naručenu robu na području cijele Hrvatske dostavlja odabrana dostavna služba Overseas ili Gls , izravno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava na području kontinentalne Hrvatske je jedan dan , a na otocima prema rasporedu dostave. Ako naručitelj (primatelj) prilikom dostave nije na adresi, dostavljač će na navedenoj adresi naručitelja ostaviti “obavijest o prispijeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 5 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju. Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Osnovna cijena svake dostave iznosi cca. 5,30 eur do maksimalno 9,50 eur i ovisi o težini paketa. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Ispravnost artikla, reklamacije, povrat i zamjena robe

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakiran je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na našim internet stranicama.

Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom ili imate bilo kakav prigovor, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: info@ami-shop.hr

Trajanje i raskid ugovora

Ugovor koji Korisnik sklapa s Prodavateljem je jednokratni ugovor o kupoprodaji proizvoda koji je konzumiran isporukom robe Korisniku od strane Prodavatelja i izvršenim plaćanjem od strane Korisnika u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača fizička osoba  ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79.  Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora. PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SUKLADNO ZAKONU O ZAŠTITI POTROŠAČA VRIJEDI ISKLJUČIVO KOD UGOVORA SKLOPLJENIH NA DALJINU, ODNOSNO SKLOPLJENIH IZVAN POSLOVNICA PRODAVATELJA.

Rok za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete raskinuti u roku 14 dana bez navođenja razloga. Da bi iskoristili navedeno pravo, morate Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci. Raskid ugovora možete izvršiti slanjem nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor poštom ili e-poštom.

Molimo da u izjavi obvezno navedete ime, prezime, adresu te važeću adresu e-pošte i broj telefona, kao i datum narudžbe i primitka robe te broj računa. Svoje izjave o raskidu možete poslati poštom preporučeno na adresu: Ami Shop, Zelena 65, 32000 Vukovar,  ili na adresu e-pošte:

info@ami-shop.hr

Potvrdu o primitku izjave dostavit ćemo vam bez odgađanja na vašu elektroničku poštu ukoliko je izjava poslana elektroničkom poštom, odnosno na dan zaprimanja fizičke izjave na našu adresu. Rok za raskid ugovora kreće teći od datuma od dana (1) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed – u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora; (2) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki. Preduvjet za jednokratni raskid ugovora je da proizvod nije korišten osim u onoj mjeri koja je bila potrebna za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Povrat novca i robe

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena te pregledana od strane ovlaštene osobe u roku najkasnije 14 dana od datuma primitka robe. U slučaju da je izvršena usluga dostave na trošak Korisnika prilikom dostave narudžbe Korisniku, novac se vraća samo za kupljene artikle.

U slučaju povrata proizvoda obavezno priložite račun.

Nakon isteka pokusnog roka, ne vraćamo novac, a proizvode vraćamo o vašem trošku.

Novac vraćamo isključivo na tekući račun.

Trošak slanja u slučaju zamjene i povrata snosi KUPAC.

Robu je potrebno poslati isključivo kurirskom službom na adresu: Ami Shop, Zelena 65, 32000 Vukovar

Ako je proizvod poslan oštećen, ili onaj koji nije naručen, sve troškove zamjene i povrata snosimo mi.

Ako ne preuzmete naručenu robu, a ponovo zatražite slanje, zadržavamo pravo naplate dvostrukog iznosa poštarine, koji u cijelosti prethodno mora biti izmiren na našem poslovnom računu.

Posebne preporuke kod preuzimanja proizvoda

Ako je ambalaža oštećena ne preuzimajte proizvod, već odmah dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje i zatražite da robu vrati Prodavatelju. U SLUČAJU DA KUPAC ODMAH NE REKLAMIRA OŠTEĆENU AMBALAŽU I PREUZME TAKVU ROBU, SMATRA SE DA JE ROBU PREUZEO S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.

Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu prema uputama za otvaranje ambalaže uz što manje oštećivanje.

Vjerujem da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Odgovornost Kupca za umanjenje vrijednosti robe

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. Kupac je dužan vratiti proizvod u istom stanju u kojem je proizvod primio. Za slučaj vraćanja proizvoda bez ambalaže, s oštećenom ambalažom ili bez dokumentacije koja prati proizvod te oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti, Prodavatelj obavještava Kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti Kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom, tj. Umanjenjem iznosa vraćenog Kupcu.

Gubitak prava na jednokratni raskid ugovora

Kupac nema pravo na jednokratni raskid ugovora u slijedećim slučajevima:
– ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
– predmet ugovora proizvod ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
– predmet ugovora proizvod koji je izrađen po specifikaciji Kupca ili koji je jasno prilagođen Kupcu
– predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
– predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
– predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

OPĆI JAMSTVENI UVJETI

Prodavatelj se obavezuje isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera.

Također, Prodavatelj i Kupac su svjesni da nije moguće jamčiti stopostotnu ispravnost proizvoda.

U slučaju kada kupljeni proizvod ima nedostatak, a Kupac je o tome na vrijeme izvijestio Prodavatelja, Kupac može, po svom izboru tražiti popravak stvari ili zamjenu. Ako to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, može zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca. Ako se Kupac odluči za raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa, dužan je prvo Prodavatelju dati razuman rok za ispunjenje ugovora, odnosno da isporuči proizvod bez nedostataka ili da ga popravi. Ako Prodavatelj ne može isporučiti proizvod bez nedostataka, tek onda može tražiti povrat uplaćenog iznosa i dati primjeren rok za ispunjenje traženog.

Uvjeti vraćanja robe kada je neispravnost uočena pri prvom korištenju – „neispravno po dolasku“

Za robu koja je neispravna po dolasku, odnosno kvar se javi unutar 14 dana od datuma preuzimanja proizvoda, Kupac je dužan odmah i bez nepotrebnog odgađanja isto prijaviti Prodavatelju kako bi kvarovi i nedostatci bili otklonjeni, roba zamijenjena novom ili izvršen povrat novca. Uređaj je potrebno prijaviti najkasnije 14 dana od datuma preuzimanja robe s računom i pripadajućim jamstvenim listom, ambalažom i svim ostalim sadržajem. Za uređaje prijavljene nakon ovog roka primjenjuje se standardno jamstvo. Pojam „neispravno po dolasku“ se odnosi na uređaje za koje kupac zaključi da su neispravni prilikom prve upotrebe ili kada uređaj uopće ne proradi prilikom prve upotrebe. Neispravnost uređaja je situacija kada jedan ili više dijelova uređaja ne radi. To NIJE slučaj kada su jedan ili više dijelova samo bučni ili slično.

Jamstveni uvjeti

Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravan proizvod priložiti kopiju računa ili jamstveni list koji je obavezan za ostvarivanje jamstva, a kojima se potvrđuje kupnja. Jamstvo kreće teći od datuma računa. Zamjena prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu Prodavatelj neće preuzeti, nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ispravnost proizvoda gleda se prema ISO i ostalim standardima koji govore o ispravnosti pojedinih proizvoda.

Slučajevi u kojima se gubi jamstvo na uređaj

Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje uključeni su i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima, kao i bilo koje fizičko oštećenje robe. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju utjecaja više sile, poput udara groma ili poplave, neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe.

Rok rješavanja i produljenje jamstva

Prodavatelj se obvezuje da će jamstvo za robu kupljenu kod Ami Shop, trgovačkog obrta riješiti u razumnom roku (prema Zakonu o Zaštiti Potrošača NN 41/14., 110/15., 14/19.) na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen.

Jamstveni rok se, sukladno čl. 425 Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15), produlje:
(1) U slučaju manjeg popravka, jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari;
(2) Kad je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno vraćanja popravljene stvari;
(3) Ako je zamijenjen ili bitno popravljen dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio.

JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ JAMSTVENI LIST ILI RAČUN DOBIVEN UZ KUPLJENU ROBU KOJI SLUŽI KAO DOKAZ KUPNJE UREĐAJA.

RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Način podnošenja prigovora potrošača

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac je ovlašten Prodavatelju podnijeti Prigovor. Sukladno čl. 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19) obavještavamo Kupce da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljenu robu ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom ili elektroničkom (e-pošta) obliku te će im bez odgađanja pisanim ili elektroničkim putem biti potvrđen primitak prigovora. Pisane prigovore Kupac može dostaviti na adresu: Ami Shop, Zelena 65, 32000 Vukovar, ili na adresu elektroničke pošte: info @ami-shop.hr

Na dostavljeni prigovor ćemo odgovoriti u roku od petnaest (15) dana od dana primitka, pisanim ili elektroničkim putem. U slučaju da nam Kupac upućuje pisani prigovor, molimo da nam dostavi točnu adresu kako bi mogli poslati odgovor.

Izvan sudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora, Prodavatelj predlaže alternativno rješavanje spora online na Europskoj platformi za  internetsko rješavanje sporova ili, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16. i 32/19.), pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj. Online platformi za rješavanje potrošačkih sporova možete pristupiti preko poveznice: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
Platformu za internetsko rješavanje sporova može se koristiti na svim jezicima EU-a te na islandskom i norveškom jeziku te za svu robu kupljenu preko interneta unutar Europske Unije .

Tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova u Republici Hrvatskoj:

(1) Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
(2) Profi Test d.o.o., Centar za mirenje „Medijator“, Bjelovar, Petra Hektorovića 2;
(3) Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
(4) Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I;
(5) Sud časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II;
(6) Centar za mirenje Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II.

Stranke će eventualne sporove nastojati riješiti sporazumno, a ukoliko u tome ne uspiju, za rješenje spora ugovaraju mjesnu nadležnost suda u Daruvaru.

Pristupanjem, korištenjem, registracijom i kupovinom na web mjestu Prodavatelja  ili kupnjom u poslovnicama Prodavatelja, smatra se da su Korisnici pročitali, razumjeli i u cijelosti prihvatili ove Uvjete te pristaju na korištenje web mjesta Prodavatelja u skladu s njima. Prodavatelj izjavljuje: Ukoliko se ne slažete s navedenim uvjetima, molimo da se suzdržite od korištenja web mjesta Prodavatelja.

T.O. Ami shop zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta. Sve promjene objavit će se na ovim web stranicama.